torsdag 27 maj 2010

Har sågat i brädan nu och känner mig mer nöjd, blev en bättre helhet. Börjar annars att känna mig ganska färdig, även om jag skulle kunna skruva mer. Känns lite som ett evighetsjobb, hur mycket jag än arbetar tycker jag att det skulle kunna behöva en till skruv på något ställe så det är bra att jag satt min deadline, annars finns risk att jag aldrig skulle känna mig nöjd. Skulle ha satt upp lite bilder men hittade inte min kamera i morse. Bilder kommer imorn.

Har bestämt att titlen ska vara Patience, tycker att det sammanfattar min gestalning på ett bra vis.

2 kommentarer:

L sa...

jag tycker du är klar. du har jobbat jättemycket och det har lönat sig.Det blev bra när du sågade i den stora biten och satte bitar bakom. hoppas du hittade kameran!

www.meretelassen.com sa...

jag tycker som Lovisa. Du måste bara bestämma dig för att det är klart, så är det klar. Titeln är också jätte bra. Om du är i skulptursalen i morgon ses vi där.